Locatie: Home - Leven

Jubilerend Match4me zet in op full service dating

Jubilerend Match4me zet in op full service dating. Online dating blijft een groeimarkt in Nederland en verandert continu. Lees verder!

Jubilerend Match4me zet in op full service dating

Deze week bestaat match4me exact 10 jaar. Match4me is daarmee één van de langst actieve online datingsites voor hoger opgeleiden in Nederland. “Wij hebben gezien dat vanaf de start het aantal leden ieder jaar gestaag doorgroeit”, vertelt John Meuffels, eigenaar van match4me. “Wij hebben ons daarbij nooit als doel gesteld de grootste datingsite van Nederland te worden, maar wel de beste binnen onze doelgroep en dat lukt erg goed. Door onze continu vernieuwende aanpak binden wij steeds meer hoogopgeleide singles. Wij hebben geleerd dat online dating inmiddels meer is dan het snel vinden van een geschikte partner. Wij bieden onze leden dan ook full service dating aan. Een eigen online datingcoach en het recent geïntroduceerde speeddaten zijn daar goede voorbeelden van. Natuurlijk staan wij ook even stil bij het succes van match4me, bezoekers aan de website kunnen creatief inspelen op het thema ’10 jaar match4me’ en zo kans maken op tientallen mooie prijzen!” Online dating geldt nog steeds als een groeimarkt. Individualisering van de maatschappij, maar ook nieuwe online toepassingen en het groeiend aantal succesverhalen zorgen voor een stabiele groei binnen online dating.

Online dating verandert continu

“Online dating nu én 10 jaar geleden mag je niet meer met elkaar vergelijken”, blikt Meuffels terug. “In de beginjaren volstond een kort profiel en een pasfoto. Nu staat beleving en interactie veel meer centraal binnen het datingproces. Mensen hebben veel meer evaring met internet en willen de kracht van het medium maximaal benutten in de zoektocht naar een geschikte partner. Zo is het initiëren en online delen van een activiteit bijzonder populair op onze website. Leden kunnen andere leden uitnodigen voor een activiteit om elkaar beter te leren kennen.” Ook de tijd van een snelle match ligt volgens match4me definitief achter ons. Hoger opgeleide singles nemen bewust meer tijd voor het datingproces. Als persoon jezelf leren kennen wordt daarin een steeds belangrijker aspect. Neem bewust de tijd voor het online daten en wees ook kritisch op jezelf luidt niet voor niets één van de adviezen van de eigen match4me datingcoach.

Online dating blijft een groeimarkt

De omzet van de online dating markt in Nederland werd in 2011 geschat op € 35 miljoen. De toekomst voorspelt voor online dating en match4me een solide groei. “De individualisering van de maatschappij brengt ook met zich mee dat er meer singles zijn. Deze trend is eigenlijk al een aantal jaren geleden ingezet, maar zal ook de komende jaren duidelijk zichtbaar blijven”, constateert Meuffels. “Wij blijven ons vooral richten op kwalitatief hoogstaande full service datingdiensten. Kwaliteit begint voor ons al bij de inschrijving. Wij screenen al onze nieuwe leden zelf. Juist hier ligt in onze optiek de meerwaarde om je binnen een specifieke doelgroep te blijven onderscheiden. Gelukkig zien wij het effect hiervan ook terug in de leden die onze dienstverlening uiteindelijk stopzetten. Dat klinkt misschien raar, maar als steeds vaker als reden van stopzetting wordt opgegeven dat er een nieuwe partner is gevonden via onze website, dan ben ik toch iedere keer weer verheugd. Het bij elkaar brengen van hoogopgeleide mensen is én blijft het ultieme doel van match4me!”

Over Match4me



Match4me is al sinds 2002 een toonaangevende speler binnen online daten voor hoger opgeleide singles in Nederland. Match4me is onderdeel van MatchMedia BV en is ambitieus. MatchMedia BV is – naast Nederland – ook actief in België, Zweden, Denemarken , Noorwegen en Finland. Ondanks het internationale karakter van MatchMedia BV ligt de focus altijd op de lokale markt. Doelgroep gericht werken geldt daarbij als norm.

Datum: 23 Mei 2012
Bron: Persbericht Match4me

Meest gelezen afgelopen 5 dagen:

Meer nieuwsberichten: Leven