Locatie: Home - Internet

Social narrowcasting toont social media bij koffieautomaat

Social narrowcasting laat werknemers zien hoe consumenten denken over merk of bedrijf. Nu de hype rondom social media over zijn hoogtepunt heen is komen nieuwe toepassingen op de markt die de impact van sociale media inzichtelijk maken. Een voorbeeld van zon toepassing is 'social narrowcasting', een nieuwe manier om op de werkvloer te laten zien wat de buitenwereld vindt van het bedrijf. Via social narrowcasting wordt nieuws over de eigen branche en discussies in de sociale media real-time getoond in de eigen kantoorruimte van bedrijven. De informatie wordt getoond op de flatscreens die veelal op afdelingen hangen, in de bedrijfskantine of bij de koffieautomaat. Deze zomer is social narrowcasting voor het eerst gelanceerd bij KPN, PostNL, FBTO en Tele2. Alle bedrijven zeggen door te gaan met het initiatief.

Datum: 21 November 2011
Bron: Persbericht

Meest gelezen afgelopen 5 dagen:

Meer nieuwsberichten: Internet