Locatie: Home - Financieel

OHRA zet met nieuwe campagne fors in op service naar klanten

OHRA lanceert vanaf 19 juni haar nieuwe campagne met de merkbelofte 'Direct geregeld'. De verzekeraar legt hiermee de nadruk op verzekeren zoals het bedoeld is, oftewel hulp bieden aan klanten op cruciale momenten. Met de campagne gaat de organisatie terug naar de haar oorspronkelijke kracht: het bieden van topproducten en uitstekende dienstverlening. Het afgelopen jaar zette de organisatie sterk in op de verbetering van haar service naar klanten.

Uit onderzoek() blijkt dat consumenten het vooral belangrijk vinden om direct te weten waar ze aan toe zijn. Daarnaast wil men ook een goed gevoel overhouden aan het contact met een organisatie. OHRA speelt hier met haar nieuwe merkbelofte op in: 'Direct geregeld'. Door foutloos, efficiŰnt en snel te handelen. "De service voor klanten kan altijd beter en sneller. Wij willen dat onze klanten meteen bij de juiste contactpersoon terecht komen, zonder ruis op de lijn," aldus Fleur Dujardin, commercieel directeur bij OHRA. "Alleen dan kun je vragen naar tevredenheid beantwoorden en problemen acuut oplossen."

OHRA breidde haar bereikbaarheid de afgelopen maanden flink uit. Naast telefoon, e-mail en post kunnen klanten al geruime tijd met vragen terecht via Twitter. Sinds deze maand kan dit ook via een eigen Facebookpagina.

Datum: 19 Juni 2011
Bron: Persbericht OHRA

Meest gelezen afgelopen 5 dagen:

Meer nieuwsberichten: Financieel