Locatie: Home - Financieel

AEGON behaalt Keurmerk Klantgericht Verzekeren

AEGON Nederland heeft het Keurmerk Klantgericht Verzekeren verworven. Met het keurmerk hopen verzekeraars het vertrouwen van de financiŽle consument weer terug te winnen. Het wordt uitgegeven door de onafhankelijke Stichting toetsing verzekeraars.

Het Keurmerk Klantgericht Verzekeren staat voor de kwaliteit van dienstverlening en klantgerichtheid van een verzekeraar. Het KKV is, ook internationaal, het eerste kwaliteitskeurmerk in de verzekeringsbranche. Het keurmerk gaat om het niveau van de dienstverlening en klantgerichtheid, waarbij eisen worden gesteld aan heldere en begrijpelijke informatie, zorgvuldige dienstverlening, goede bereikbaarheid, klanttevredenheid en kwaliteitsbeleid.

Datum: 19 Mei 2011
Bron: Persbericht AEGON

Meest gelezen afgelopen 5 dagen:

Meer nieuwsberichten: Financieel