Locatie: Home - Internet

Consument laat veel online kerstkorting liggen

Zodra de kerstboom in de kamer staat, trekt de Nederlandse consument weer massaal de creditcard of pinpas voor de nodige kerstinkopen. Dit jaar besteden we volgens het Britse marktonderzoeksbureau Centre for Retail Research gemiddeld 442,65 euro aan kerstkleding, -cadeaus, -diners en -uitstapjes. Volgens Clansman zijn veel consumenten zich er niet van bewust dat zij 20 tot 30 procent kunnen besparen door de kerstinkopen online te doen.

Uit onderzoek van TNO in opdracht van Stichting Nederland is Logistiek blijkt dat 40 procent van de Nederlandse consumenten de verwachting uitspreekt in de toekomst meer online te winkelen dan bij fysieke winkels. Geen gekke gedachte, aangezien het zoeken naar online kortingen de nodige besparingen kan opleveren. Winkeliers kunnen via hun online winkel eenvoudiger een groter publiek aanspreken en doen er dan ook alles aan om de consument rond te kerstdagen naar de webshop te trekken met online kortingen, klantenkorting en de mogelijkheid om producten gratis te laten leveren en retourneren.

-------------------------------------------------------------------------------------
Meer Online PR genereren?

Met een goed persbericht crert u gerichte Online PR voor uw webshop of website. Een goed geschreven persbericht maakt kans op plaatsing in een vakartikel. Door het persbericht op tal van websites te plaatsen, blijft uw website of webshop goed vindbaar binnen Google. Interesse? Bezoek de website van One Step More. Zij schrijven, plaatsen en versturen zeer frequent persberichten voor webshops en websites.
-------------------------------------------------------------------------------------

Datum: 15 December 2010
Bron: Persbericht Clansman

Meest gelezen afgelopen 5 dagen:

Meer nieuwsberichten: Internet