Locatie: Home - Internet

TNT Post combineert de kracht van direct mail met mobile marketing

TNT Post biedt vanaf nu haar zakelijke klanten de mogelijkheid om een tweedimensionale barcode toe te voegen aan direct mails, zodat consumenten zelf via hun mobiele telefoon meer informatie van een product of dienst kunnen opvragen. TNT Post voegt hiermee een digitaal kanaal toe aan direct mail waardoor de mogelijkheid tot interactie tussen de adverteerder en de consument verder wordt versterkt.

De Mobile Quick Response Code (QR) is een code die wordt toegevoegd aan geadresseerd reclamedrukwerk. Ontvangers van deze direct mail kunnen met een camera in een mobiele telefoon de QR code scannen. De ontvanger wordt via de mobiele internetverbinding automatisch geleid naar een gepersonaliseerde webpagina met bijvoorbeeld extra productinformatie, een kortingscoupon of een videofilm. Op deze manier verkrijgt de consument snel en gemakkelijk aanvullende informatie en kan bijvoorbeeld direct worden gereageerd op een aanbieding door online een ingevulde kortingscoupon terug te sturen naar de adverteerder.

Datum: 07 Oktober 2009
Bron: Persbericht TNT Post

Meest gelezen afgelopen 5 dagen:

Meer nieuwsberichten: Internet