Locatie: Home - Internet

Proserve introduceert nieuwe huisstijl, website en radiocommercial

Proserve B.V. heeft een aantal maanden geleden besloten om haar huisstijl in te ruilen voor een met een modernere uitstraling met bijpassende website. En… het resultaat mag er zijn!

Alleen de herkenbare proserve boog in het logo is gebleven. De nieuwe slogan ‘We keep your company online’ vertelt exact waar proserve voor staat. Tegelijk met de introductie van de nieuwe website ligt de eerste proserve newspaper bij klanten en relaties in de brievenbus. Dit is nieuwsbrief die tweemaal per jaar aan klanten en relaties van proserve wordt verzonden met informatie over de ontwikkelingen bij proserve en in de markt.

Gerben van der Veen, Managing Director van proserve vertelt enthousiast: "We hebben er nadrukkelijk voor gekozen om een herkenbaar element te behouden: dat is de boog, die nu nog steeds blauw is, maar eindigt in een paar gekleurde blokjes. Die blokjes staan voor de diverse diensten die proserve biedt. In de huisstijl raken en overlappen de vlakken elkaar soms, wat ook geldt voor de diensten.”

Jeroen Voets, Sales Manager bij proserve en verantwoordelijk voor de nieuwe uitstraling van proserve, vervolgt: "Met de nieuwe website willen we onze (potentiële) klanten beter informeren over het uitgebreide dienstenpakket dat proserve biedt. Middels duidelijke productinformatie en uitgebreide referentiecases willen we een zo compleet mogelijk beeld geven van de mogelijkheden van proserve."

Gelijktijdig met de introductie van de nieuwe website is een radiocommercial van proserve te horen op Q-music. Ook hierin wordt duidelijk aan de luisteraar aangegeven waar het bij proserve om draait: we keep your company online! De nieuwe website is vanaf heden online en bereikbaar via www.proserve.nl.

Datum: 20 Augustus 2009
Bron: Persbericht Proserve

Meest gelezen afgelopen 5 dagen:

Meer nieuwsberichten: Internet