Locatie: Home - Internet

wehkamp.nl wint publieksprijs en vakprijs bij Nationaal Thuiswinkel Award Gala 2009

wehkamp.nl heeft in Grand Hotel Huis ter Duin tijdens het Nationale Thuiswinkel Award Gala twee aansprekende prijzen in de wacht gesleept. In de categorie Mode verkoos het Nederlandse publiek evenals vorig jaar wehkamp.nl tot winnaar. Ook de vakjury kende de meest prestigieuze titel, de Thuiswinkel Award, toe aan het grootste online warenhuis van Nederland. Paul Nijhof, CEO wehkamp.nl: 'De awards vormen een fantastische bekroning voor de grote metamorfose die ons bedrijf het afgelopen jaar heeft doorgemaakt.'

Dit jaar ontving de organisatie een recordaantal van 356 aanmeldingen, waarbij er 171 deelnemers in de race waren voor de drie vakprijzen (de ‘Starter Award, de 'Innovatie Award' en de 'Thuiswinkel Award) Consumenten konden voor de publieksprijzen via www.thuiswinkelawards.nl op hun favoriete webwinkel stemmen. Via kwantitatief en kwalitatief onderzoek is vervolgens bepaald welke websites tot winnaars zijn uitgeroepen. Hierbij moesten de consumenten de genomineerde webwinkels met rapportcijfers beoordelen. Dit oordeel viel voor wehkamp.nl evenals vorige jaren zeer gunstig uit. De prijzen werden uitgereikt aan bedrijven die zich in 2008 op een spraakmakende, succesvolle, creatieve en/of innovatieve wijze gemanifesteerd hebben.

Datum: 01 April 2009
Bron: Persbericht Wehkamp

Meest gelezen afgelopen 5 dagen:

Meer nieuwsberichten: Internet