Locatie: Home - Internet

Wehkamp.nl vraagt Tealeaf 'Waarom' klanten afhaken

Wehkamp.nl heeft gekozen voor Tealeaf, de leider op het gebied van Customer Experience Management (CEM) software, om erachter te komen waarom zijn klanten tegen problemen op de website aanlopen die transacties verhinderen en om de klantervaring van bezoekers van www.wehkamp.nl te verbeteren. wehkamp.nl is één van Nederlands grootste en bekendste winkels met een assortiment van 55.000 producten, lopend van kleding en huishoudelijke apparaten tot elektronica en meubels.

Tealeafs uitbreiding naar het vasteland van Europa volgt op het aanhoudende succes in Noord-Amerika en het Verenigd Koninkrijk. In die gebieden leveren Tealeafs CEM-instrumenten snelle ROI door een diepgaand inzicht in het online kanaal te verschaffen. Het online kanaal vormt een strategisch lichtpunt tijdens de economische neergang, dus positieve klantervaring is belangrijker dan ooit.

Datum: 16 Maart 2009
Bron: Persbericht Tealeaf

Meest gelezen afgelopen 5 dagen:

Meer nieuwsberichten: Internet